Webinar: Hoe maak jij jouw customer journey memorabel?

Tijdens het webinar nemen we je in 40 min mee door 3 verschillende cases. Wij willen je graag inspireren om met je eigen customer journey aan de slag te gaan. Zo maak je geen klanten maar fans. Schrijf je vandaag in en mis geen minuut.

Jeroen Cools:
Merkstrateeg en creatief directeur bij Stratego Branding

Datum Webinar:
Woensdag, 02 oktober 2019, om 16:00 (4 PM GMT +2)

Nog:

Wat leer je in deze webinar?

In deze webinar combineren we opvallende en effectieve praktijkvoorbeelden met een helder stappenplan waar je direct zelf mee aan de slag kunt om de optimale klantreis te ontwerpen.

Door in kaart te brengen welke route een klant precies bewandelt, leer je iets over zijn koopgedrag, over zijn motivaties en zijn besluitvorming. Je ziet welke barrières hij of zij op deze tocht aantreft, op welke momenten op de route ergernissen of knelpunten ontstaan, maar ook welke momenten doorslaggevend zijn en waar je waarde kunt toevoegen in het proces.

Meld je aan voor onze webinar en ga aan de slag met het creëren van dit ultieme klantreis.

🚀 Verbeter de communicatie met je klanten

🚀 Creëer kansen voor een hogere klantwaarde en meer omzet.

🚀 Krijg overzicht en grip op alle contactmomenten met je klant

🚀 Spot waar de kansen liggen om meer waarde te leveren

🚀 Creëer de optimale klantbeleving zodat je klanten nooit meer weg willen

🚀 Krijg inzicht in de behoeftes en pijnen van je klanten

🚀 Ontdek welke sleutelmomenten er zijn in het beslissingsproces

🚀 Leer hoe je van klanten loyale klanten kunt maken

Contact

Vraag het ons

Wil je weten hoe we jou kunnen helpen? Neem dan contact met ons op!

+31 85 130 05 23

Contact