Looking for connection It’s all about common ground

Hoe maak je, in een wereld vol zenders, prikkels en keuzes een echte connectie met je doelgroep? Hoe maak je als merk impact? En welke branding strategie hoort hierbij? Om hier achter te komen, gaan we opzoek naar ‘common ground’.

Dit zijn de interesses, onderwerpen, normen en waarden die je als merk met je doelgroep gemeen hebt. Hier kun je namelijk een echte klik creëren!

Leef

je merk

Branding draait om beleving! Van online campagnes tot productverpakkingen, de uitstraling van je kantoor en de receptioniste aan de telefoon. Elk moment waarop de klant met je merk in aanraking kom draagt bij aan de ervaring die je doelgroep met je merk beleeft. Daarom bouwen wij aan de totaalbeleving van je merk!

Ons

proces

Wij spelen volgens ons eigen regels en werken op onze eigen manier. Simpelweg omdat we keer op keer bewezen hebben dat we zo tot het allerbeste resultaat komen!

  • Inventarisatie
  • Creatieve briefing
  • Concepting
  • Presentatie
  • Realisatie

Stratego

Propellor model

Om het merk perfect aan te laten sluiten op het bedrijf en de doelgroep, moeten we beide werelden door en door leren kennen. Dit doen we met ons eigen propeller model tijdens twee strategische sessies.

Tijdens de eerste sessie verdiepen we ons volledig in het merk. Wat zijn de waarden van het merk? Waar staat het merk voor? Hoe moet het merk eruit gaan zien en gaan communiceren met de doelgroep?

De tweede sessie draait om de doelgroep. Wie zijn dit? Wat zijn hun interesses en waarden? En hoe ziet hun wereld eruit?

Om al deze informatie boven water te krijgen stellen we heel veel vragen en doen we waar nodig aanvullend onderzoek. We doen namelijk nooit aannames!

Vervolgens gaan we op zoek naar ‘common ground’. Dit zijn de interesses, normen en waarden die je als merk met je doelgroep gemeen hebt en dus de onderwerpen waar we een echte connectie kunnen maken. De basis voor een ijzersterk merk!

Are you ready to change the game?

Wij staan te springen om steeds weer voor mooie nieuwe merken aan de slag te gaan. Het verschil tussen een goed merk en een succesvol merk, zit hem namelijk in de branding. Is jouw merk klaar om groot te worden?

Laten we kennismaken