Every journey to succes

  • Services
  • Brand strategy
  • Brand expression
  • Brand activation
  • Team
  • Jeroen Cools
  • Steven van den Elzen
  • Dennis van Hest
  • Daphne Buschers
  • Branding
  • Marketing
  • Webdesign
    • Launch date
    • Juli 2017
    • Cliënt
    • METMEER

over

Metmeer

METMEER is ene ambitieuze partner op het gebied van webwinkelontwikkeling en online marketing. Hun focus ligt hierbij altijd op het bouwen aan resultaat.

Toch misten zij een goed verhaal waarmee ze de juiste klanten kunnen aantrekken en de markt kunnen bestormen. Een verhaal dat ze met trots aan de wereld kunnen vertellen met een stijl die dat verhaal versterkt.

The

Challenge

Het creëren van een branding concept met een sterk, eigen verhaal en onderscheiden stijl waarmee METMEER zich kan onderscheiden van de concurrentie.

Succes start

met ambitie

METMEER werkt alleen samen met ambitieuze ondernemers. Ondernemers die klaar zijn voor de volgende stap en samen naar het hoogste niveau willen.

Wij gingen opzoek naar een verhaal waarin die ambitie om de top te bereiken net zo centraal staat als bij METMEER en kwamen uit bij het legendarische verhaal van Sir Edmund Hillary en zijn sherpa Tenzing Norgay. Deze mannen bereikten op 29 mei 1953 als allereersten de top van de Mount Everest.

Dit is niet alleen een prachtig en inspirerend verhaal, maar bleek ook nog eens naadloos aan te sluiten op de waarde, norme en ambities van METMEER. De start van een nieuw branding concept!

De weg

naar de top

De reis naar de top begint altijd op base camp. Hier komen de teamleden samen voor een plan van aanpak, zodat iedereen weet wat zijn taken en verantwoordelijkheden zijn. Van daaruit kan de tocht beginnen. Via verschillende fases, ofwel camps, komt het team elke keer een stap hoger. Op weg naar de absolute top!

Basecamp

Ambitie

Een succesverhaal creëren begint bij een ambitie. De absolute drive om iets te bereiken waar je altijd al van gedroomd hebt.

Camp 1

Kennis

De volgende stappen zijn het vergaren van kennis over wat er nodig is om deze ambitie realiteit te maken en het verzamelen van de juiste mensen om je heen.

Camp 2

Samenwerken

Samenwerken met experts die hun onmisbare bijdrage kunnen leveren in tocht naar de top.

Camp 3

Plezier

Vergeet ook niet te genieten van de reis want plezier is een belangrijk element dat ervoor zorgt dat je onderweg naar de top, niet opgeeft maar doorgaat.

Summit

Resultaat

En uiteindelijk draait het allemaal om het resultaat. Hou je focus op het einddoel en zet iedere keer weer de volgende stap, tot je uiteindelijk de top bereikt. Samen is alles mogelijk!

Uw

Online sherpa

Sir Edmund Hillary had de top waarschijnlijk nooit bereikt zonder zijn sherpa, Tenzing Norgay. Hij was de gids die het landschap en omstandigheden als geen ander kende en wist daardoor precies wat er nodig was om de top te bereiken.

En dat is precies wat METMEER doet voor haar opdrachtgevers. Zij kennen de digitale wereld als geen ander, weten wat er speelt en wat er nodig is om haar opdrachtgevers naar de top te brengen. En zo gauw deze bereikt is, doen zij een stap naar achter om de opdrachtgever te laten genieten van de overwinning. Het succes van de klant is het succes van METMEER!

“People do not decide to become extraordinary, they decide to accomplish extraordinary things.”

Lars Roubroek

Dit hebben

We opgeleverd

We hebben voor METMEER een nieuw, onderscheidend brandconcept neergezet, compleet van verhaal tot aan alle visuals. Dit hebben we vastgelegd in een brandbook met daarin de brandstory en alle guidelines om met het nieuwe merk aan de slag te gaan. Vervolgens zijn er visuals, icons en creatieve uitingen ontwikkeld. Van brochures met karabijnhaken en visitekaartjes tot een compleet nieuwe website, alles geheel in de stijl van het nieuwe concept.

De nieuwe uitstraling past perfect bij METMEER en geeft het team nieuwe energie een trots verhaal om te vertellen. Klaar om de markt te bestormen als online sherpa’s!

Are you ready to change the game?

Wij staan te springen om steeds weer voor mooie nieuwe merken aan de slag te gaan. Het verschil tussen een goed merk en een succesvol merk, zit hem namelijk in de branding. Is jouw merk klaar om groot te worden?

Laten we kennismaken